Tuesday 25 October 2016

[香港-美食天堂] 觀塘親民美食-小火焰韓式咖啡餐廳 Aidan Korean Dessert_Cafe (內有菜單menu)


今年新開、位於觀塘的小火焰韓式咖啡餐廳 ( Aidan Korean Dessert Cafe ),是一間價錢親民、食物高質的餐廳。晚上七時之後開始有人龍,如果大家喜歡韓國美食千萬不要錯過!


先介紹飲品
 
小妹飲了草莓蕃石榴熱情果梳打 $45(左圖) 檸檬藍柑梳打$45(右圖),個人覺得兩杯也是酸酸的,但草莓比較好喝。另外點了野莓沙冰$34 也是酸酸的,喜歡甜的朋友可以試紫薯沙冰蜜瓜沙冰,好似幾特別!


再來是主菜, 無論你想平平地食個晚餐定豪食美食都有選擇!
 
(左)韓醬燴牛肋伴韓式肉醬 $68 很好吃,推介
(右)黑松露雞柳野菌汁刀切麵 黑松露味淡,但配料和蔬菜很多 $68

鮮果冰棒水冷麵, 麵質是QQ的,配上水果很特別,推介! 雖然小妹很小吃又冷又甜的麵,但正因為小吃,所以覺得特別!

柚子蜜糖雞翼炒年糕 $60 小辣


 
壓軸的就是溶岩芝士炸雞麵包$108 芝士多到一切就流出,芝士控必試! 這個菜好飽肚,小妹覺得可以四人以上才叫。

仲有好多野食,價格親民,六十幾蚊都食得飽,每碟份量唔少嫁,立即睇MENU!!













              


餐廳資料
時限:入座起計兩小時
地址:觀塘觀塘道410號觀點中心1樓1號舖

看到扶手電梯U tune轉入去就見到






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...